Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

oυουουφφφφ!!!!! ησύχασα!!

Η Δραπετσώνα δεν φοβίζει την Πάτρα - Kαθησυχαστικός απόλυτα ο Ευ. Φλωράτος

«δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στο διδεκατομμύριο να γίνει η πίστα σε Δραπετσώνα-Κερατσίνι, όχι για λόγους νομικούς, αλλά ουσιαστικούς».
Την παραμικρή ανησυχία δεν δείχνει να έχει ο πρόεδρος της "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.", Ευ. Φλωράτος, όσον αφορά τον... ανταγωνισμό που υφίσταται η αχαϊκή πρωτεύουσα από τη Δραπετσώνα, που τελευταία εμφανίζεται να διεκδικεί δυναμικά την κατασκευή αντίστοιχου έργου στα όριά της και μάλιστα φέρεται να έχει αποσπάσει την εύνοια και του "αφεντικού" της Formula 1, Mπέρνι Έκλεστοουν.
Μιλώντας στο attacktv.gr, ο κ. Φλωράτος διαβεβαίωσε ότι «δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στο διδεκατομμύριο να γίνει η πίστα σε Δραπετσώνα-Κερατσίνι, όχι για λόγους νομικούς, αλλά ουσιαστικούς». Επίσης, υποστήριξε ότι η ωριμότητα του έργου έχει φτάσει πλέον στο επίπεδο του 99,99%. Ειδικότερα, αναφέρθηκε στο Προεδρικό Διάταγμα 14/2007, από το οποίο προκύπτουν οι προδιαγραφές κατασκευής και λειτουργίας αυτοκινητοδρομίου στην Ελλάδα, αλλά και στην απόφαση που έχει λάβει το Υπουργείο Ανάπτυξης, για την ένταξη του έργου στον Αναπτυξιακό Νόμο 3299/2004, συνοδεύοντάς την, μάλιστα, με την έγκριση επιδότησης 29,46 εκατ. ευρώ.
Όσο για τους πανηγυρικούς τόνους, που έχουν υιοθετηθεί από πλευράς της δημοτικής Αρχής τςη Δραπετσώνας-Κερατσινίου, ο Ευ. Φλωράτος σχολίασε ότι ο Δήμαρχος της άλλης διεκδικήτριας πόλης φαίνεται πως δεν γνωρίζει ότι, με βάση τόσο την ελληνική νομοθεσία όσο και τους κανονισμούς της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ατοκινήτου και Μοτοσικλέτας, δεν επιτρέπεται η κατασκευή πίστας σε δημόσιο δρόμο. Αντέκρουσε δε το αντεπιχείρημα που προβάλλουν κάποιοι για την περίπτωση του Ράλι του Μόντε Κάρλο, επισημαίνοντας ότι «η πίστα στο Μονακό έγινε σε άλλη εποχή και διατηρείται ως θεσμός, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάτι τέτοιο μπορεί να επαναληφθεί».
"Μύλος" το ιδιοκτησιακό των "ανταγωνιστών"
Ο κ. Φλωράτος τόνισε ακόμη ότι άλλη μία παράμετρος την οποία δείχνουν να παραγνωρίζουν οι προπαγανδιστές της κατασκευής αυτοκινητοδρομίου στη Δραπετσώνα είναι ότι εκεί δεν έχει εξασφαλιστεί η χρήση γης για το αυτοκινητοδρόμιο, τη στιγμή που ο προοριζόμενος για τη λειτουργία του χώρος ανήκει σε πολλούς συνιδιοκτήτες, όπως το Ελληνικό Δημόσιο, η Εθνική Τράπεζα, αλλά και η εταιρεία των Λιπασμάτων.
Επιπρόσθετα, παρατήρησε ότι δεν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για Formula 1 σε μια μικρή χώρα σαν την Ελλάδα και μάλιστα στην κατάσταση που βρίσκεται η οικονομία της σήμερα, ενώ, σχετικά με τα περί "πράσινου φωτός" από τον Έκλεστοουν, υποστηρίζει χαρακτηριστικά ότι «είναι ο 'πωλών τοις μετρητοίς' του αθλήματος και δεν λέει ποτέ όχι σε κανέναν, όταν αυτός ο κάποιος έχει τη δυνατότητα να του καταβάλει 20 εκατ. δολάρια δικαιώματα για κάθε διοργάνωση αγώνα F1».
Στον αντίποδα όλων αυτών, όπως είπε, βρίσκεται το Αυτοκινητοδρόμιο της Χαλανδρίτσας, όπου το μόνο που απομένει για να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου είναι η επικύρωση της απόφασης του Υπουργείου Ανάπτυξης από τη Βουλή που θα προκύψει μετά τις εκλογές της 17ης Ιουνίου.
Σχεδόν έτοιμα τα υποστηρικτικά έργα
Όσον αφορά δε τα υποστηρικτικά έργα, ο κ. Φλωράτος υπενθύμισε ότι έχει ήδη ολοκληρωθεί η διαπλάτυνση του δρόμου Κουρλαμπά-Χαλανδρίτσας, καθώς κι ότι έχουν δρομολογηθεί από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, με εξασφαλισμένους από το ΕΣΠΑ πόρους, τόσο η παράκαμψη Χαλανδρίτσας όσο και ο κόμβος σύνδεσης της Περιμετρικής της Πάτρας με την οδό "111".
Παράλληλα, τόνισε ότι η "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε." έχουμε ήδη λάβει έγκριση σκοπιμότητας, αλλά και τις απαιτούμενες άδειες από τον ΕΟΤ, ενώ έχει πετύχει και το χαρακτηρισμό, στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Πάτρας, της συγκεκριμένης έκτασης ως "χώρου μηχανοκίνητου αθλητισμού".
Κατέληξε δε ότι τον κ. Έκλεστοουν θα τον χρειαστούμε όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή και ισχυροποιηθεί η ελληνική οικονομία, ώστε να μπορεί να επιδοτήσει μέρος των υψηλών απαιτήσεων του ίδιου ή του διαδόχου του.
Δυσφορία της άλλης πλευράς για τον Ανωμερίτη
Την ίδια ώρα που ο κ. Φλωράτος ανέφερε τα παραπάνω, η ιστοσελίδα iefimerida.gr χαρακτήριζε «αβέβαιο το μέλλον την κατασκευής της πίστας της Formula 1 στη Δραπετσώνα, καθώς, παρά το πράσινο φως που έδωσε ο Μπέρνι Έκλεστοουν, το σχέδιο αντιμετωπίζει προβλήματα στην υλοποίησή του από την ελληνική πολιτεία».
Αφορμή για τη συγκεκριμένη ανάρτηση στάθηκε ανακοίνωση της "Dielpis Formula 1", στην οποία τονίζεται πως παρότι τόσο η ίδια όσο και ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Λουκάς Τζανής, έχουν κάνει συντονισμένες προσπάθειες, προκειμένου το έργο να πάρει το πράσινο φως και να υλοποιηθεί, ο Γιώργος Ανωμερίτης, πρόεδρος του ΟΛΠ, καταβάλει προσπάθειες για το αντίθετο.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Μετά από τον αγώνα δρόμου και τις συντονισμένες προσπάθειες της Dielpis Formula1 και του Δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας Λουκά Τζανή, δόθηκε το πολυπόθητο "πράσινο φως" του Μπέρνι Έκλεστοουν για την κατασκευή πίστας Formula1 στη Δραπετσώνα. Όμως το μεγαλόπνοο σχέδιο, σύμφωνα με πληροφορίες του vivanews.gr, φαίνεται πως εκ πρώτης όψεως "σκαλώνει" εκ των έσω και για το λόγο αυτό η Dielpis Formula1 προέβη στην ακόλουθη ανακοίνωση:
"Είναι γνωστό ότι η Ελλάδα έχει κατά το παρελθόν προσπαθήσει να διεκδικήσει αγώνες Formula1, μέσα από διαφορετικές μεταξύ τους προτάσεις και ιδέες χωρίς επιτυχία.
Στις 14 Ιουλίου 2011, η Dielpis Formula1 παρουσίασε, με την συμμετοχή και τη στήριξη του Δημάρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας κου Λουκά Τζανή και του Προέδρου της ΕΛΠΑ κ. Βασίλη Δεσποτόπουλου, την μελέτη για Μεικτή Πίστα Πόλης διοργάνωσης Αγώνων F1. Η μελέτη εκτός της κύριας πίστας που θα "στήνεται" μία φορά κάθε χρόνο, παρουσιάζει ένα ευρύτερο αναπτυξιακό σχεδιασμό που αφορά στην ανάπλαση έκτασης 700.000 τ.μ., με δημιουργία Λιμένα σκαφών αναψυχής, υδροδιαδρόμου, Μουσείου Μυθολογίας, ξενοδοχείων, χώρων γραφείων, εμπορικές, πολιτιστικές και αθλητικές χρήσεις, χώρου πρασίνου έκτασης 200.000τμ, μικρή πίστα 1.720μ. -η οποία θα λειτουργεί όλο τον χρόνο- τις κύριες εγκαταστάσεις της πίστας, που είναι ένα κτήριο Pit Stop και κεντρικές κερκίδες χωρητικότητας 30.000 θεατών, καθώς και πολλών άλλων.
Η πρόταση παρουσιάστηκε επίσημα στις Διεθνείς Ομοσπονδίες και τον κ. Bernie Ecclestone, τον Νοέμβριο του 2011, λαμβάνοντας μια κατ' αρχήν αποδοχή και ακολούθησαν οι ενημερώσεις προς τους αρμόδιους Υπουργούς Πολιτισμού, ΥΠΕΚΑ, Ανάπτυξης, Ναυτιλίας και Μεταφορών, οι οποίοι και δήλωσαν την υποστήριξη τους στο project, χαρακτηρίζοντάς το Αναπτυξιακό και Εθνικής Σημασίας.
Ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π., κ. Γιώργος Ανωμερίτης, ζήτησε από το Δήμαρχο Κερατσινίου-Δραπετσώνας να του παρουσιαστεί η πρόταση Dielpis Formula1, πράγμα το οποίο και έγινε στις 24 Ιανουαρίου 2012 και ώρα 14:30, στο Δημαρχιακό Μέγαρο Κερατσινίου.
Στην παρουσίαση που έγινε ήταν παρόντες ο Δήμαρχος κ. ΛουκάςΤζανής, ο πρόεδρος του Ο.Λ.Π. κ. Γιώργος Ανωμερίτης, ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ο Γενικός Δ/ντής του Ο.Λ.Π. κ. Παναγιώτης Πετρουλής, ο Τεχνικός Δ/ντης του Ο.Λ.Π. κ. Ιωάννης Θεοχάρης και εκπρόσωποι της Dielpis Formula1.
Μετά την συνάντηση, ο κ. Γ. Ανωμερίτης εξέδωσε Δελτίου Τύπο όπου αναφερόταν ότι η πρόταση της Dielpis Formula1 είναι η καλύτερη που έχει παρουσιαστεί τα τελευταία 15 χρόνια που παρακολουθεί τα δρώμενα στο Λιμάνι, διαφέρει από όλες τις άλλες και χαρακτηρίζεται αναπτυξιακή. Επίσης, δήλωσε πως θα αναλάβει πρωτοβουλία για την διεκπεραίωση των απαιτούμενων διαδικασιών μεταξύ των συνιδιοκτητών του χώρου που έχει γίνει η μελέτη. Κατόπιν, στις 9 Φεβρουαρίου 2012, πραγματοποιήθηκε νέα συνάντηση, μεταξύ κ. Ανωμερίτη, του κ. Πετρουλή και του κ. Παπαθεοδώρου.
Ο κύριος Ανωμερίτης δήλωσε πως πρέπει να προσαρμοστεί η μελέτη της Dielpis Formula1 σε αυτές του Ο.Λ.Π. Υπήρξε η δέσμευση εντός 1 εβδομάδας να παρουσιαστεί, από πλευράς DielpisFormula1, αντιπρόταση που θα επέτρεπε τη συνύπαρξη των 2 μελετών, η οποία θα αποδείκνυε την συμβατότητα αυτών, γεγονός το οποίο συνέβη στις 16 Φεβρουαρίου 2012.
Στις 23 Φεβρουαρίου 2012, επαναλήφθηκε συνάντηση στα γραφεία του Ο.Λ.Π. μεταξύ Δημάρχου κ. Λουκά Τζανή, του Προέδρου του Ο.Λ.Π. κ. Γιώργου Ανωμερίτη, της Αντιδημάρχου κυρίας Βάνας Δατσέρη, του Γενικού Διευθυντή του Ο.Λ.Π. κ. Παναγιώτη Πετρουλή, του Δ/ντή Έργων του Ο.Λ.Π. κ. Ιωάννη Θεοχάρη και του Αθανασίου Παπαθεοδώρου project manager της Dielpis Formula1.
Ο κ. Γ. Ανωμερίτης επανέλαβε προς τον Δήμαρχο την υπόσχεσή του για παραχώρηση στο Δήμο της έκτασης που ανήκει στον Ο.Λ.Π. και αφορά το παραλιακό μέτωπο στην περιοχή των Λιπασμάτων, συνολικού εμβαδού 93.750 τ.μ. και την υποστήριξή του στην πρόταση για διοργάνωση Αγώνων F1 στο Λιμάνι.
Από πλευράς Dielpis Formula1 παρουσιάστηκε ο εναλλακτικός σχεδιασμός που απεδείκνυε την εφικτότητα της προσαρμογής των προτάσεων του Ο.Λ.Π. για κατασκευή προβλήτας για κρουαζιερόπλοια στην πρόταση του ευρύτερου αναπτυξιακού σχεδιασμού για διοργάνωση Αγώνων F1.
Από τότε έως σήμερα δεν έχει γίνει καμία συνάντηση με τον Ο.Λ.Π., χωρίς μέχρι στιγμής να έχει πραγματοποιήσει ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης, την ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ προς το Δήμαρχο για παραχώρηση του παραλιακού μετώπου.
Η απάντηση, σε αυτή την ανεκπλήρωτη υπόσχεση, από πλευράς Δήμου, ήταν η κατάληψη του χώρου με δυναμικό τρόπο από τους πολίτες, την Κυριακή 29 Απριλίου 2012, δημιουργώντας πρόσβαση για πρώτη φορά στη θάλασσα, αφού ο χώρος είχε από το 1909, που πρωτολειτούργησε η βιομηχανία των Λιπασμάτων, αποκλειστεί σε οποιονδήποτε.
Ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης έχει επιδοθεί σε έναν αγώνα για δημιουργία έργων στο χώρο που προβλέπεται τμήμα της πίστας, ο οποίος ομολογεί την απεγνωσμένη προσπάθειά του, πριν αποχωρήσει -εντός λίγων ημερών- από τη θέση του, κυρίως λόγω αλλαγής της πολιτικής ηγεσίας που τον είχε διορίσει, να εξασφαλίσει αυτά που έχει δεσμευτεί να υλοποιήσει απέναντι σε οποιαδήποτε συμφέροντα (ό,τι και αν είναι αυτό, μελέτη ή εργολαβία), ώστε να καταστρέψει τη δυνατότητα της Ελλάδας και της περιοχής να υλοποιήσει ένα διεθνές γεγονός Παγκόσμιας Προβολής, που θα μπορούσε σε μεγάλο βαθμό να βγάλει τη χώρα μας ξανά στο διεθνές σκηνικό, με θετικό πρόσημο, παρέχοντας μια ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Απόδειξη των απεγνωσμένων προσπαθειών του, πριν την αλλαγή του την οποία βλέπει ότι σε λίγο έρχεται, είναι η μετατόπιση της ορισθείσας ημερομηνίας της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης Μετόχων.
Ο ρόλος των πολιτικών προσώπων -από οποιαδήποτε θέση κι αν κατέχουν- θα έπρεπε να είναι τέτοιος που να προωθεί σκέψεις, έργα και ευκαιρίες που ωφελούν τους πολίτες και τη χώρα, να λένε την αλήθεια και να εργάζονται για το καλό του τόπου και ΟΧΙ να διενεργούν με βάση τα προσωπικά τους συμφέροντα.
Η ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΑ προσπάθεια που γίνεται με στόχο να υλοποιήσει η περιοχή του Λιμανιού, οι κάτοικοι, οι γύρω Δήμοι και η χώρα, αυτό το κορυφαίο Παγκόσμιο Γεγονός, φυσικά συνεχίζεται, με συμμάχους αυτούς που το στήριξαν από τη γέννησή του έως σήμερα, αλλά και τους πολίτες, οι οποίοι και μετά τις τελευταίες εξελίξεις δηλώνουν αποφασιστικά το ΠΑΡΩΝ".
Απο Dielpis Formula 1
Αθανάσιος Π. Παπαθεοδώρου
Αρχιτέκτων»

από το http://www.attacktv.gr/Pages/viewArticle.aspx?ID=64453

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.